نسخه Mango ویندوز فون تا چند هفته دیگر در دست کاربران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 2850
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!

 

 

شرکت مایکروسافت که در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند رقابت تنگاتنگی را با اپل و گوگل آغاز کرده است توضیح داد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندزو فون موسوم به Mango را از طریق شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و HTC طی چند هفته آتی وارد بازار می‌کند.

در حال حاضر بخش نرم‌افزار بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در اختیار اپل و گوگل است و این دو شرکت در مجموع ۵۰ درصد این بازار را در اختیار دارند. شرکت مایکروسافت که تاکنون در این بازار با سرعت کمتری حرکت کرده بود، هم‌اکنون در تلاش است رقابت بیشتری را با بزرگان این صنعت انجام دهد.

شرکت مایکروسافت آمریکا، اروپا و چین را بزرگترین‌ بازارهای جهانی تلفن‌های همراه می‌داند و اعلام کرده است که این مناطق بهترین مراکز فروش سیستم‌عامل Mango خواهند بود.

“اندرو لیز”(Andrew Lees) مدیر مرکز ویندوز فون در شرکت مایکروسافت در این خصوص توضیح داد: «در حالی که قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی رو به کاهش است، بازارهای رو به رشد به عنوان فرصت مناسبی برای ما محسوب می‌شوند. اما ما بر این باوریم که در بازارهای توسعه یافته مانند اروپای غربی و آمریکا نیز بازار خوبی را در اختیار خواهیم داشت. زیرا با روند کاهش قیمت‌ها، تعداد بیشتری از کاربران تمایل به خرید گوشی هوشمند پیدا می‌کنند».

شرکت تحقیقاتی IDC اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی سهم اندروید از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به بیش از ۴۰ درصد خواهد رسید که این رقم در سال ۲۰۱۰ میلادی تنها ۲۰ درصد بود. این در حالی است که اپل با سیستم‌عامل iOS صاحب ۲۰ درصد این بازار تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی خواهد شد. رقم یاد شده برای شرکت اپل در سال ۲۰۱۰ میلادی ۱۵ درصد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب